Salome rozhovory: Bára Vávrová

12.06.2014 11:16

 

Brzy uvedeme novou hru Salome a rádi bychom Vám představili ty Kosti, které zatím na našem blogu nedostaly slovo. Začneme s Barčou Vávrovou, která stála u zrodu souboru, ale k pořádné roli se dostala až teď...

Trochu se nám představ – co teď děláš a koho hraješ v Salome?

Teď momentálně archeoložím (ne, mamuta jsem opravdu ještě nevykopala a do Egypta taky nejezdím!), po volných večerech tančím, divadelním a občas zbyde čas i na spánek. V Salome je mi ctí hrát Herodias – (ne)věrnou ženu mého milého tetrarchy a matku samotné Salome.

Dělala jsi divadlo před Kostmi – co to bylo? A jak ses dostala k divadlu a co tě na něm baví?

K divadlu jsem se dostala se začátkem střední školy s touhou zkusit něco nového a systematicky zapracovat na své tehdá nebetyčné trémě. Za své začátky vděčím královéhradeckým Jesličkám (ZUŠ Střezina) a Tondovi Fendrychovi, se kterým jsme pak už i s Danělou pokračovali na Novohradecké činoherní scéně.

Je nějaká hra nebo konkrétní role, kterou by sis chtěla zahrát? Do čeho by ses s Kostmi chtěla pustit příště?

S Kostmi do čehokoli, v takovém kolektivu je VŠECHNO možné J

Jak se připravuješ na hraní? Tipy pro učení se textu?

Jak řekl klasik: učit se, učit se, učit se! A pak to taky ohrát – to je pro mě mnohem účinnější než jen pouhé memorování.

Máš nějaký herecký zlozvyk? Něco o čem víš, nebo co je ti na zkouškách vytýkáno?

Asi udržení tempa řeči, s tím válčím i v civilu a stojí mě to ještě stále hodně úsilí.

Když někoho zveš na představení (nejen tohle, ale i předchozí), na co se lidé nejčastěji chytnou?

Mezi mými přáteli jsem již proslulá svým přesvědčovacím talentem, který se nebojím využít pro jakoukoli příležitost ;)

Tak to určitě přijde hromada lidí. Díky za rozhovor.